26 Mayıs 2011 Perşembe

Marsel'den Haber Var!

Şurada.

Alıntılar;

''Bu turnuva ve maç benim için çok büyük tecrübe oldu. Daha iyi çalışıp, Türkiye'yi daha iyi şekilde temsil edeceğim''

Tabi ki!

''Rakibim çok dirençliydi. Bu maçı kazanacağıma emindim ama olmadı. Birkaç kez servis kırma puanından faydalanamadım. Maçın en önemli noktaları bunlar oldu. Biraz tecrübe eksikliğim vardı. Rakibim, zor anlarda daha iyi oynadı. Bundan sonra ben daha fazla tecrübe kazanıp, şanslarımı daha iyi değerlendireceğim''

Tecrübe kazanacağına inancımız sonsuz.

''Maçtan önce verdiği röportajda, kolay maç olmayacağını söylemişti. Onu daha önce Rotterdam'da yenmiştim. Lopez, bu maça hırslı çıktı''

Eh, rakip İspanyol, zemin toprak...

''Bu maçı kazanmak istemiştim ama olmadı. En az dördüncü turu görmek istemiştim. Seneye daha çok çalışacağım''

Canın sağolsun :(

''Son zamanlarda çok iyi oynuyorum. Özellikle servislerde çok geliştim. Bu turnuvada 50 ''ace'' attım, şu an servislerde liderim. Ancak kendimi daha çok geliştireceğim''

Wimbledon! Bekle Marsel'i!

Marsel bir kaç kez raketini fırlatmış maçta ama artık daha az yapacakmış, daha sakin kalacakmış. Biz de bunu bekliyoruz ondan zaten, sakin kalırsa servis kırma şanslarını da harcamaz hem.

Bir sonraki turnuvası da Queens olacakmış! Hey!

Hiç yorum yok: